lauantai 30. elokuuta 2008

Eeva-Aulikki

Hei neulovat kaverit!

Olen ensimmäistä kertaa mukana sukkasadossa. Odotan innolla H-hetkeä, jolloin saan aloittaa uudet sukat. Minulla on lähes aina joku sukanneule meneillään. Jos malli on helppo, niin minulla on kirja polvillani, mutta uuden mallin kanssa ei voi lukea muuta kuin ohjetta. Minulla ei ole omaa blogia, mutta ihailen päivittäin toisten harrastajien upeita neuleita. Olen löytänyt ihania uusia malleja näistä blogeista. Ulla-neulelehdestä olen löytänyt monta mahdollisesti toteutettavaa ohjetta.

Paikallisesta Novita-lankoja myyvästä kaupasta lähtee usein lankakerä tai kaksi mukaani. Voisi kai sanoa, että tämä on jo jonkin sorttinen riippuvuus. Viime talvena päätin, etten osta uusia sukkalankoja ennen kuin jo ostetut on neulottu. Miten kävi? Nallet neuloin melkein kaikki sukiksi, mutta seiskaveikkoja jäi. Onneksi neuloin Nallet, sillä nyt "sain" ostaa syksyn kauniita lankoja!

Aion tehdä jotain jouluksi läheisille ja myöskin hyväntekeväisyyteen.

Neulomisintoa kaikille! Käyn kurkkamassa blogeissa löytyisikö uusia malleja....

Ei kommentteja: