lauantai 30. elokuuta 2008

Huomenta päivää

Olen ensikertalainen tällaisessa kimppablogissa. Villasukkien yhdessä neulominen kuulosti niin houkuttelevalta, että päätin tulla mukaan ja kun Kaisa vielä painotti ettei paineita tarvitse ottaa, niin mikäpä ettei.

Olen neulonut teinivuosista alkaen eli monenmonta vuotta. Villasukat ovat aina kuuluneet suosikkeihin. Mikä sen tarpeellisempi ja sympaattisempi neulottava kuin villasukka. Kaikenlainen käsin tekeminen on minulle luonteenomaista. Koulutksenkin olen alalle saanut, mutta tällä hetkellä kädentaidot ovat lähinnä harrastus. Hieman haikean pohjavireen harrastukselle antaa reuma pirulainen, joka meinaa välillä jäykistää jäseniä mutta mutta, heiluttelen puikkoja niin kauan kuin voin. Neuleblogini on täällä ja Ravelryssä olen Annikainen, tervetuloa kylään.

Toivottavasti saan neulottua useamman sukkaparin tämän sadonkorjuun aikana. Osa menee joululahjoiksi ja osa hyväntekeväisyyteen. Teen omien ja myös muiden mallien mukaan ja ehkä kehittelen jotain uuttakin. Kertut on jo viritetty puikoille eli tästä se alkaa.

Aurinkoista viikonvaidetta, hyvät kanssaneulojat. T: AnniKainen

Ei kommentteja: