lauantai 30. elokuuta 2008

Huomenta!

Nirppu esittäytyy : ) Ekaa kertaa olen mukana tälläisessä jutussa. Olen vannoutunut villasukka ihminen. Nyt alkaa sukat kulumaan loppuun, joten päätin osallistua tähän ja tehdä itselleni muutamat sukat. Suunnitelmia on paljon, katsotaan mitä ehdin tekemään...

Ja vähän itsestäni. Asustelen Etelä-Pohjanmaalla perheeni kanssa. Perheeseen kuuluu kolme lasta ja mies. Pohjanmaan murretta en osaa, koska en ole täältä kotoisin ; ) Miehen perässä muuttanut. Työskentelen kotona, olen yksityinen perhepäivähoitaja. Ja nyt olen ilmoittautunut opiskelemaan avoimeen yliopistoon, saas nähdä miten käy. Viime opiskelusta on kulunut parisen kymmentä vuotta. Toivottavasti opiskelulta jää paljon aikaa puikoillekin.

Olen tehnyt käsitöitä aina. Pienenä tyttönä aloitin barbin vaatteilla ja äidin opetuksessa tutustuin virkkaamiseen ja neulomiseen. Mulla on aina jokin käsityö kesken jossain nurkassa. Paljon teen myös kortteja ja innokas olen aina kokeilemaan kaikkea kivaa uutta : )

Vielä en lupaa, että ehdin tehdä hyväntekeväisyyteen mitään. Mutta katsotaan jos ehdin, oma listani sukkien ja tossujen kohdalla on pitkä....


Blogini löytyy muuten täältä: http://nirppu.vuodatus.net/

Ei kommentteja: