lauantai 30. elokuuta 2008

Katiija -odota, teen tän kerroksen loppuun-

Pienen pieni esittäytyminen on varmaan tarpeen.
Monessa 'kimppa'blogissa olen ollut mukana ja moneen tulen varmasti vielä osallistumaan. Monet varmaan tuntevat ja tietävät minun jo ennestään, mutta niille kenelle olen vielä vieraampi, esittelen itseni.

Olen kahden lapsen kotiäiti. Toimin lapseni omaishoitajana, eli kotini on työpaikkani. Käsityöt ovat minulle terapiaa ja vapaa-aika on kortilla. Mikä on varmaan normaalia kaikissa lapsiperheissä. Asiasta kirjoitin juuri blogissani pitkän kirjoituksen. Käyhän kurkkaamassa sieltä.

Sukkasatoon liityin jo toistamiseen. Meillä tuppaa nuo lapsukaiset kasvamaan joka vuosi ja joka vuosi tarvitaan uusia sukkapareja. Sitten meillä on kummallinen asunto: täältä katoaa vain joka toinen sukka ja joka toinen sukka on yksinään korissa. Ilmeisesti kotitonttumme pitää valtavasti parittomista sukista. Näin ainakin luulen. Ilmeisesti kotitonttumme kävelee kavereidensa kanssa aina eripari sukissa. Näin on lapseni kertoneet minulle. En tiedä uskonko vai enkö? Ilmeisesti uskon :D

Sukkia teen muutenkin kuin oman perheen tarpeisiin. Sukitan mielelläni sukulaiset ja tuttavat. Samoin pannulaputan. Aina riittää myös hyväntekeväisyyteen muutamat pannulaput ja sukat, samoin kuin lapaset ja pipot.

Olen mielelläni mukana kaikenlaisissa yhteisjutuissa. Näissä on mukava seurata muiden tekemisä ja aina oppii jotain uutta. Saa vinkkejä langoista, puikoista, malleista jne jne.

Lopuksi laitan kuvan 'junasukista' joilla otin varaslähdön. Itseasiassa tein nämä punaiset sukat ihan testimielessä. Luvassa on tämän Sukkasadon aikana lisää 'junasukkia'.


Mukavaa sukkailua kaikille!!

Ystävällisin terveisin, Katiija

PS. ravelryssä toimii sama nimi kuin muuallakin eli Katiija

Ei kommentteja: