lauantai 30. elokuuta 2008

Olipa mukavaa tässä leipomisen lomassa huomata, että kutsu tänne olikin jo tullut. Olet osallistunut innolla yhteisblogeihin, mutta sukkasadossa olen ensimmäistä kertaa.Piirongin laatikossa on muutamat sukkalangat valmiina ja varaslähdön otin tällä viikolla. Aloitin neulomaan sukkia Venäjä-keräykseen. Tavoitteena on neuloa neljät sukat, mutta kun muutakin on suunnitteilla tässä samalla niin neulon sen minkä neulon. En ota paineita.
Olen neulonut pienen ikäni, mutta viimeiset 3 vuotta puikot ovat huitoneet entistäkin ahkerammin. Blogia olen pitänyt joulusta asti ja Ravelryssä olen ollut pari kuukautta (siellä olen Paivikki).
Parasta näissä yhteisblogeissa on katsella toisten neuleita, niitä jäänkin tässä odottelemaan ja kaivelen ne Venäjä-sukat esille!
T: Päivikki

Ei kommentteja: