sunnuntai 1. marraskuuta 2009

Lopputulos...?!?

Juu, tää sukkasato meni nyt minun osalta ihan penkin alle! Mä olen ollut kipeänä, joten ei ole jaksanut edes neuloa kauheasti. Sen vähän mitä on tehnyt, on tehnyt siskon tilaamaan liiviä, siinä kun ei tarvinnut miettiä yhtään mitään (saumattomana sileää neuletta pyöröpuikoilla). On mulla yksi pari sukkia melkein valmis, sen aloitin silloin heti sukkasadon alkaessa, mutta kun ohuet puikot ja minä ei yhtään tykätä toisistamme... Yksi sukka on valmis, mutta toinen on kesken. Kyllä mä sen vielä loppuun teen. =)

Yksiä vauvan sukkiakin aloin neuloa, mutta toinen väri loppui vähän kesken, joten nekään ei sitten valmistuneet. Pitänee purkaa tuo valmis sukka ja tehdä väritys vähän toisin niin saa samanlaiset sukat aikaiseksi. Mutta siis, noloa myöntää, mutta ensimmäistäkään valmista sukkaparia en nyt saanut valmiiksi. No, siskon liivistä ei enää paljon puutu, joten jotain valmistuukin sentään. =)

Ei kommentteja: